Majlis Asyura anjuran Kolej Unikop!

[Updated] – Hari ini,majlis asyura berjalan seperti biasa. Bubur telah diagihkan. Macam mana pendapat korg dgn rasanya.. Saya rasa bolehtahan loa..

Ada yg cakap ni bukan mcm bubur asyura tapi bubur lambuk.. Tapi saya tak tahu macam mana nak bezakan bubur asyura dan bubur lambuk tu Hahahahahahahahahaha~!

Warden-warden mula memasak seawal 9pagi sambil mendengar lagu retro..sampai ke bilik kuliah dengar~Huhuhuhuhuhu

..Sehingga pkl 12.30tgh hr,bubur mula diagihkan.. Lupa pula nak ambil gambar majlis ni..kalau sesiapa yg ada gambar dan nak berkongsi,pemail la kat saya..

raining_fiez@hotmail.com

 

Apa-apa pun terima kasih kat pihak asrama sbb buat majlis macam ni..

Aturcara Majlis Program Gotong-Royong Memasak Bubur Asyura Kolej Unikop akan dibuat pada 20.Jan.2009 bersamaan 23 Muharram 1430H.
Menurut memo yang diberi, hari ni,[Jan 20] pukul 8pagi,gotong-royong akan bermula.
Pihak2 yg terlibat adalah En.Kamil,Hjh Jamilah,Cik Faridah,Hj Khalid dan AJK. Setiap Unit dikehendaki menghantar seorg wakil.
Pukul 12.00tgh hari plak,bubur Asyura akan diagihkan .
Pihak yg terlibat ialah MPP,Ketua Unit dan Warden.
Majlis ni sekejap je..
xlama pun.. pukul 1tgh hari dah habis!!
so,kalau korg nak kongsi apa2 ttg majlis ni,mcm biasa la..
kotak komen tu menunggu korg!!

Bye from now!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s