Cuti Mid Sem Yg Hampir Tamat~!!

big-bang-baskin-robbin-cf-animated
Apa pendapat korg ttg cuti mid sem kali ni? Happy? Penuh kegembiraan??
aigo~ cuti tinggal lagi 4hari jer.. kerja banyak yang tertangguh.. (byk ker??)
mmg byk w/pun cuma ada 2 subjek yg bagi kerja rumah.. QMT 110 & CSC 134~
Nak kena buat assignment dan CSC group project~ Xsiap2 lagi kerja tu~ bi typing
Jgn marah ye member group~ Sebelum naik cuti,benda ni dijamin siap (insyaallah) ..
tapi paling2 yang tak boleh tahan tgk ialah QMT~agak pening kepala jg nak siapkan..sbb tgk kertas je,kepala dah pening..maybe sbb trauma kat QMT kot..huhuhuhuhu.. T____T
Kat Skudai ni,semua tempat gunting rambut ambil cuti sampai 2hb~sedihla.. X-(
nak buat rambut pun xleh..kena buat kat KL la jawabnya..
korg pulak apa citer??
Marilah kita siapkan kerja yg tertangguh tu~
hahahaahahahaha~!!😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s