Bermulanya Kelab Badminton UNIKOP!! + Gambar2 Aktiviti!

Hari ni, March 5 2009,Khamis, Kelab Badminton UNIKOP buat kali pertamanya telah menjalankan aktiviti mereka di Dewan Komuniti Koperasi Polis Fasa 2 pada pukul 5ptg-8mlm.. 3 Jam berterusan tanpa henti.. Pada pukul 6ptg,ahli2 mula datang menghadiri aktiviti ni..tapi kepada ahli yg xmenghadiri,nama mereka secara automatiknya akan ditolak dlm senarai ahli..perkara ini terpaksa dilakukan berikutan masalah AJK kelab utk menguruskan court dan waktu utk ahli menjalani latihan.. Bagi kepada sesiapa yg mempunyai pertanyaan,boleh dibuat melalui blog ini atau berjumpa dgn setiausaha kelab terbabit.. Pengerusi memberi taklimat kepada ahli pada pukul 6ptg bersama dgn ahli seramai 34org yang berdedikasi utk menyertai kelab ini..
Klik kat bawah ni utk laporan aktiviti + Gambar!!πŸ˜‰

Kelab ini ditubuhkan agar pelajar Unikop boleh mengisi masa lapang mereka dgn perkara yg lebih berfaedah.. tambahan pula, perlawanan di antara Kolej2 bersekutu UiTM akan diadakan.. Pemilihan akan dilakukan melalui kelab ini.. Semoga berjaya diucapkan kepada semua ahli2 kelab badminton ini.. Diharap,Kelab Badminton Unikop ini mendapat sokongan ramai + berkekalan..πŸ™‚
Kat sini korg boleh tgk mcm mn kitorg semua menjalani latihan buat kali pertama..w/pun agak kelam kabut tapi aktiviti berjalan seperti biasa.. Gambar2 kandid yg dirakam.. Penasihat juga turut datang sebagai jurulatih.. klu korg nak tau,kat kelab ni,kita akan ajar bagaimana cara utk bermain badminton.. dari permehatian saya,ahli2 kitorg ni,hebat juga.. Smash mmg POWER!!πŸ˜„ !saya dah lama xmain badminton dan mmg kurang bertenaga skit ..hehehehehehehe~ xpe,bersenam baik utk kesihatan! xleh jadi Pro,main utk berpeluh pun jadi
la..
Utk Pengerusi pula,xde apa yg nak dikongsikan dgn kitorg ker??hehehehehehehe~ saya tahu apa yg org lain xtahu.. lalalalalalaalala~ ;-D ok,any comment,just leave it in box down there,ok? TQ!!πŸ˜‰

Β 

Β 

Β 

5 thoughts on “Bermulanya Kelab Badminton UNIKOP!! + Gambar2 Aktiviti!

  1. huhuhu…no coment..
    walaupon xberapa sihat saya datang tau sebab ni la sukan yg paling diminati..skrng ni pon baru je baik demam…waaaaa..

  2. Presiden w/pun sakit sanggup juga datang,ye?? heheheheehehe~ mmg xdpt dinyatakan ni sukan yg presiden minat sbb bila time main jer,muka dah xmacam org sakit dah..hehehehehehe~semangat je bila smash, smpi setiausaha panggil pun leh buat xtau.. Game first..hahahahahaha~

  3. coach??heheheheehe..maybe antaranya Sir hanafinya sendiri dgn org yg bagi komen ni..hohohohhohohho~nama anda tersenarai dlm coach kitorg..nnt bila dah confirm,kitorg akan hubungi anda..heheheheehe~

  4. Promosi raket badminton Yonex Nanospeed,Armotec,Muscle,Arc Saber dengan hanya RM110. Free delivery.Kualiti terjamin.Mengapa perlu bayar lebih.

    Untuk tempahan & Keterangan lanjut sila email rozaimes@yahoo.com.sg

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s