Hi To All Juniors!

Hello, pada semua Junior2 ataupun bakal2 Junior Unikop! Haa.. Akak buat entry ni khas utk korg.

Sekarang akak nak tau..

Apa pendapat korg ttg unikop dan macam mana perjalanan korang kat Unikop..

ni pun terbuka juga la pada semua ex-unikopian! ehehehe~ So, drop your comment down here ya!

Thank You!

4 thoughts on “Hi To All Juniors!

  1. akak nk tnye sikit.

    1. Akak amik kos ape ek time blaja kat sini?
    2. Diploma kolej ni diiktiraf kan? Slalu dgr cite psl kolej palsukan mqa ngan jpa. Tu yg tnye tu.

    Tu je la nk tnye. Harap dijwb. Tq🙂

  2. Hi Hunney,
    sorry late reply.. huhu.. ok nak jawab soalan adik ya..
    1. akak amik kos Diploma Sains.
    2. Yes, mmg diiktirat sbb sijil bukan Unikop yg keluarkan tapi korg akan menjalani majlis konvokesyen korg kat UiTM Shah Alam.. best x best?? hahaha~ klu belajar kat sini, korg mmg student UiTM , cuma xstudy kat UiTM.. menumpang kat Kolej lain.. heheheee~ semua Exam question, UiTM yg keluarkan… =)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s