Majlis Perpisahan 2C [Dec 2007-April 2008]

Gambar-gambar ni diambil setahun yg lepas..xsangka dah setahun berlalu~ rasa mcm br sebulan je majlis ni berlaku.. w/pun saya xbyk terlibat dlm aktiviti ni tapi saya bolehla bg sumbangan dari segi gambar~!!hahahahaahahahahhahahhaha~ Ketua kelas masa ni ialah Shahidan dan yg bg idea srh bt benda ni,Sir Hanafi..kalau bab parti,mmg Sir suka,kan??
ada byk lagi gambar,tapi saya upload skit2 dulu..penat nak upload byk2..sakit bahu dibuatnya menunggu dpn laptop ni~!
anyway,it is a nice memories~!!!

3 thoughts on “Majlis Perpisahan 2C [Dec 2007-April 2008]

  1. Cik Farhana yg sedang BZ memanggang ayam~!
    Korg nk tgk video time Sir Hanafi menyanyi?
    Bukala page Video~!
    mesti korg terbahak2 ketawa tgk aksi2 lucu yg ada kat dlm tu~!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s